Uoči Svjetskog dana štednje koji se obilježava svake godine 31. listopada, u Osnovnoj školi Domašinec održana je radionica „Reklame i opasnosti digitalnog svijeta“.
Edukacija je održana kao aktivnost projekta „Educirani offline, sigurni online“ te je u prvom dijelu obuhvatila teme što je novac, kako racionalno postupati s novcem, kako štedjeti, pametno kupovati, kako reklame utječu na donošenje odluka o kupnji i postupanje s kupljenim proizvodima nakon što nam više nisu potrebni ili su nam viška. Iako se radilo s mladim potrošačima, djeca su aktivno sudjelovala i iznosila primjere kako dolaze do novca, kako s roditeljima obavljaju kupnju, kako postupaju s odjećom i predmetima koje više ne koriste, kako u obitelji spremaju viškove hrane te kako spremaju voće i povrće koje uzgajaju u vrtu.
U drugom dijelu predavanja upoznati su s prednostima i opasnostima digitalnih tehnologija, a kako bi što bolje zapamtili naučeno, svaki je učenik nacrtao crtež na temu kako pametno postupati s novcem nakon čega su nagrađeni korisnim poklonom. U radionicu se uključila i učiteljica Sandra Hrgović, kako bi informacije s radionice povezali s gradivom o temi novca i valute.
Projekt provodi Društvo potrošača Međimurja u partnerstvu s Varaždinskim potrošačem, a financira ga Općina Domašinec.





